sararisa-craft on the go!

sararisa-craft on the go!

19 July 2012

pulakk dah!!

punya la lama tak menjamah,menyentuh kerja2 craft ni bila ada mood nak buat kerja mcm2 hal lah plak... tengah syok2 duk potong mounting board tetiba kraft knife saya buat hal lah pulak...adoii geramnya!!! dah la kerja masih berlambak nih... susahnya nak cari saya pun dah lupa kat mana saya beli menda alah ni hehehe... sapa ekk yg ada jual?? hhuhu... paling saya suka sbb blade dia boleh rotate sesuai dengan org kidal mcm saya ni...walaupun saya menggunakan tngan kiri untuk menulis tp tangan kanan saya tidak kekok nak pegang gunting or pisau so saya menggunakkan both my hands!! termasuklah eyeliner saya hehheehe...
tak silap knife ni jenama DAFA saya beli dlm rm12 je kot...lupa dah n dapat lagi 10pc free blade... blade masih lagi banyak huhuhu...sayangnya!
so pada kawan2 yg ada jual menda ni or tahu kat mana (i prefer online shop) please tinggalkan komen or email or pm kat fb or kat chat box mana2 yg menyenangkan kamoo!! thanks!!
dan oh saya juga mencari fabric paint jenis puffy :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

visit from: